Tehnička podrška

Dugogodišnje iskustvo u servisiranju i održavanju opreme za preradu plastike naša je najvažnija referenca. Naš servisni tim čine visoko kvalifikovani tehničari koji se redovno obučavaju od strane naših partnera, a raspolažu i obimnim iskustvom iz prakse.

Našim kupcima nudimo kompletno servisiranje opreme u garantnom i vangarantnom roku, obuke za rukovanje opremom, besplatne konsultacije i analize proizvodnih procesa. Raspolažemo lagerom rezervnih delova vrednosti preko 10.000 eur.

Pored toga, našim kupcima nudimo i ugovore o održavanju i servisiranju opreme, sa posebnim povoljnostima prilikom nabavke delova, redovnim obilascima i pregledima opreme itd.

Naš servisni tim možete direktno kontaktirati mailom na servis@plastma.net ili na brojeve telefona +381 21 6043 821 i +381 21 6040 449.

Pored našeg tima servisera, kupcima je na raspolaganju i dodatna tehnička podrška od strane naših glavnih partnera u Evropi: HAITIAN INTERNATIONAL GERMANY u Nemačkoj i SHINI EUROPE u Poljskoj. 

Ispod možete pogledati kako izgleda logističko-servisni centar HAITIAN-a u Nemačkoj